© 2024 solvo B.V.

Neus-, oogkas- en voorhoofdspijn

Beste lezers, Ik heb sinds twee maanden: Sterk verhoogde drukgevoel bovenkant neus, pijn neemt iets af als ik daar met de vingers op druk. Rode neus, soms wat dikker aan de zijkant Ruik soms lucht van bedorven eieren Kan zeer slecht tegen fel licht, draag zonnebril Pijn in voorhoofd, neus en langs oogkassen (Dermatoomgebied V1, de nervus ophthalmicus). Beleid tot nu toe: Kuur Doxycycline 100 mg (deed niets). Kuur Amoxicilinne 125 mg (deed niets). Meloxicam 7,5 mg 2dd1 (doet niets). Ik ben twee maal naar KNO arts geweest, CT-scan gehad, arts ziet er niets op, holtes zijn schoon, en hij weet het niet. Ik vroeg wat te doen als volgende stap, dat weet hij ook niet. Met de huisarts kom ik ook niet verder. De klachten maken me af en toe \'gek\'. Wie kan mij verder helpen? Alvast zéér bedankt voor reacties! Vriendelijke groet, Mello.


Hal

label.Geplaatst op 2008-11-19 12:53:52


dag Mello, ik weet niet of u ondertussen geholpen bent!? ik heb al 16 jaar chronische pijn aan de supraorbitalis (oogkaspijn), eigenlijk aan de neuswortels aan beide kanten een vreselijke chronische pijn het is een drukkende, zeurende, knagende pijn die mijn leven helemaal beheerst ik heb al vanalles geprobeerd, zowel klassieke als alternatieve geneeskunde maar niks helpt als ik 's middags wat rust, neemt de pijn wat af mocht u ondertussen wat soelaas hebben graag een antwoordje maut

label.Geplaatst op 2010-05-26 21:40:17

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren