© 2024 solvo B.V.

Neusknobbel

Geachte mijnheer/mevrouw, Ik heb een knobbeltje in het \'vooronder\' van mijn neus,helemaal bij de punt links, zo groot als een erwt, sind dec.2007. Ik kan het alleen zelf voelen, mijn huisarts heeft tweemaal onderzocht, ziet het niet (is ook niet te zien) voelt het niet (bobbeltje laat zich snel wegdrukken tussen binnen- en buitenbekleding neus (ruimte is daar) met zijn gummivingers of met het onderzoekstaafje met lichtje. Hij wil niets doen, bagatelliseert, denkt stukje kraakbeen, maar het is een halfzachte samenstelling. Ik durf ook geen 2.opinion te vragen omdat het voor iemand anders moeilijk te voelen is, het zou misschien kunnen als men mijn aanwijzingen volgt... maar... Ben ongerust. Ook al zou het niks ernstigs zijn, ik voel het, het irriteert en wat als het groter wordt? ik heb het gevoel dat dat al een beetje zo geworden is. Graag uw raad...

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren