© 2024 solvo B.V.

Neusoperatie

Hallo Kan iemand mij helpen? Ik ben afgelopen woensdag geopereerd aan mn neustussenschot die 8 jaar geleden eigenlijk al recht gezet had moeten worden ik durfde steeds niet en heb t uitgesteld totdat de klachten erger werden eerder wou ik t niet doen. Mijn kraakbeen was te lang en mn neus stond een beetje scheef ik kreeg ook helemaal geen lucht meer via mn ene neusgat. Vrijdag zijn de tampons eruit gehaald en ik vond t allemaal meevallen ik kan niet zeggen dat ik pijn heb gehad t is nu een beetje gevoelig en mn neus zit verstopt daardoor kan ik ook slecht slapen omdat ik steeds wakker wordt van een droge keel en droge lippen ook ruik en proef ik niks meer kan iemand mij misschien vertellen of dit normaal is en hoe lang dit duurt want ik vind het echt geen fijn gevoel. alvast bedankt groetjes


Ik denk dat dit allemaal helemaal normaal is.Alles moet van binnen toch eerst genezen,hoe lang dat precies duurt weet ik niet.Maar ik zou zeggen;nog even geduld... succes

label.Geplaatst op 2007-06-24 21:30:48


6 jaar geleden ben ik ook aan mijn neustussenschot geopereerd wegens flinke scheefgroei, de rechterkant van mijn hoofd zat volledig dicht met een vervelend dof gevoel. Hoewel de operatie niet pijnlijk was viel het herstel mij flink tegen. Ik herken het vervelende gevoel wat je beschrijft, bij mij heeft het zeker een half jaar geduurd voordat de neus weer wat steviger aanvoelde en het schrale en branderige gevoel in de neusholtes afnam. Ik kan beamen dat dit geen pretje is en je kunt er behoorlijk chagerijnig van worden. Uiteindelijk was dit het wel waard want ondanks dat ik na 6 jaar nog steeds een beetje voel dat het inwendig nog wat gezwollen is heb ik wel weer een helder gevoel in mijn hoofd en werkt de neus weer zo goed als normaal. Succes ermee, Richard

label.Geplaatst op 2007-08-19 00:41:32

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren