© 2024 solvo B.V.

Neustussenschotje

Hallo, Mijn zusje moet aan dr neus worden geopereerd. Het tussenschotje staat scheef. Wie kan mij vertellen wat ze nu precies gaan doen? Breken ze het schotje, of doen ze iets anders? Ik hoop wat reacties te krijgen. Groetjes Danielle.


hoi danielle ik heb deze operatie een jaar gelden ondergaan. ze breken idd het botje en als die dan nog niet goed staat kan het zijn dat er wat afgehaald wordt. ook kan het zijn dat ze ook wat van het neusslijmvlies af halen. ze moet ongeveer 3 dagen in het ziekenhuis blijven. als ze uit de narcose bij komt heeft ze tampons in haar neus en heeft ze een gaasje onder haar neus. het is geen fijne operatie maar als alles achter de rug is is ze blij dat ze het heeft gedaan. de tampons worden de derde dag na de operatie verwijderd door de verpleegkundige. dan moet je nog even rustig aan doen omdat het nog kan na bloeden en dan moet je nog even bij de kno arts langs om te kijken of je naar huis mag. ik wens je zusje veel beterschap en sterkte toe. als je meer wilt weten moet je het maar vragen.

label.Geplaatst op 2006-02-19 19:08:15

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren