© 2024 solvo B.V.

Niet kunnen ruiken

heb een vraagje ik kan niets ruiken niet zoet niet vies niet scherp zelfs als er iets aan brand ruik ik het nie wat is dit en wat is hier aan te doen ??kan er wat aan gedaan worden .heb altijd goed kunnen ruiken maar zinds 3jaar niets meer


Een half jaar geleden heb ik een ongeluk gehad, een bus is tegen mij aangereden terwijl ik op de fiets zat. Ik viel op mijn hoofd, had een grote wond en een flinke hersenschudding. Het gaat steeds beter met me, ik werk ook al een tijd. Sinds het ongeluk ruik ik niks meer, niks vies, niks lekkers, niks. In het ziekenhuis zeggen ze dat je er niks aan kan doen, misschien komt het (gedeeltelijk) terug misschien helemaal niet. Ik mis het en hoop dat er nog wat komt. Ben benieuwd of er mensen zijn die er wel wat aan gedaan hebben. En wat dat dan is en welk effect dat had. Ik zou het fijn vinden dat te horen. Mijn naam is Michelle, ben zolangzamerhand een middelbare vrouw, heb een gezin en ben werkzaam in het onderwijs.

label.Geplaatst op 2008-06-12 10:36:40

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren