© 2024 solvo B.V.

Nog steeds moeilijk ademen na 2 neusoperaties

Hoi, Ik loop al enkele jaren rond met het gevoel steeds een verstopte neus / verkoudheid te hebben. Na een bezoek aan de KNO-arts heb ik me (juni 2010) laten opereren aan een scheef staand neus-tussenschot. Dit bleek niet voldoende te zijn en dus heb ik me nog eens laten opereren, onder plaatselijke verdoving, om de neusschelpen of doorgang te laten verbreden (december 2010). Na beide controle afspraken zei mijn arts me dat alles er goed uit zag en dat ik niet meer hoefde terug te komen. Maar nu heb ik er nog altijd last van. Zijn er hier nog mensen die daarover kunnen meespreken ? En mij kunnen zeggen wat bij hen de oplossing was. mvg, FCB

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren