© 2024 solvo B.V.

Onderzoek biologie

Hallo allemaal, ik zit in 5vwo en ik moet een heel blok een biologie onderzoek doen. Nu had ik bedacht dat ik wil kijken of er verschil is tussen de reuk van mannen en vrouwen. Ik wil vanaf een bepaalde vaste afstand potjes met een gaatje in de deksel voor houden, en dan met dingen erin als bijv. pindakaas, zodat het mensen het wel zouden moeten herkennen als ze het roken. Ik weet dat dit bericht een beetje afwijkt van de andere onderwerpen, maar ik vroeg me dus af of iemand nog meer informatie heeft over het verschil tussen mannen en vrouwen qua geur, welke substanties ik in de potjes moet doen en nog andere tips/informatie. Ieder geval al vast bedankt! Groetjes Rahanna

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren