© 2024 solvo B.V.

Ontsteking evenwichtsorgaan

Ik heb aan mijn rechter oor in korte tijd twee keer een ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan gehad. Die twee keer was binnen een periode van twee maanden. Normaal zou het linker evenwichtsorgaan het een en ander compenseren. Ik heb recent evenwichtsonderzoeken gehad en het blijkt dat ook links nu niet meer optimaal werkt. De klachten zoals; duizeligheid, misselijkheid, concentratieproblemen en vermoeidheid blijven hardnekkig aanwezig. Ik gebruik nu Betahistine medicijnen om de klachten te ondedrukken. De KNO arts gaf aan dat de klachten niet meer zullen verdwijnen maar alleen iets minder worden. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij iets vertellen over mijn toekomstige beperkingen en mogelijkheden.


hoi, Dat het andere evenwichts orgaan het gaat over nemen is niet in een dag of 2. Ik denk dat je eerder moeten denken aan jaren. Het gaat staps gewijs.zo gaat het een tijdje goed en dan ineens is het weer mis. Ik zou ook stoppen met die Betahistine des te eerder ben je van je klachten af. sterkte,

label.Geplaatst op 2008-08-30 15:49:32


Bedankt Maaikel voor je reactie!ik ben inderdaad gestopt met de betahistine want de bijwerkingen waren erger(maag) dan de resultaten.Het komt en gaat met vlagen .Wat ik me alleen afvraag in hoeverre je hiermee kunt werken in de toekomst? want niet alleen rechts functioneert niet links werkt ook slecht.alvast bedankt gr. Sje

label.Geplaatst op 2008-09-05 17:14:56

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren