© 2024 solvo B.V.

Onverklaarbaar doof

1991 bemerkte ik dat mijn linker oor ermee gestopt was. ze weten het niet.een van de laatste onderzoeken,door een kno was ook niet echt positief hij keek en keek hij snapte er niks van oordruk noppes enz enz.de laatste keer wilde de man de boel maar weer eens doorprikken.dat liet ik niet toe.ook ton kon het weer van alles zijn gebroken gehoor beentje.. bla bla. maar niemand kwam op t idee een foto te maken of zo. als ik op straat loop, gebeurd t vaak in het begin dat ik sterk naar links word getrokken,verder is het of ik dronken ben. om in evenwicht te blijven houd ik een tas met oude kranten vast.ook voel ik een heftige druk op het oor en die maakt een heftig kabaal.of ik naast een mini straaljager sta.mijn spraak is ook niet al te best meer ben slecht te verstaan.wie weet er een kno die zijn lagere school heeft afgemaakt? niet van het gemini den helder ik houd het al lang op Miniere.


Bijzonder bericht en KNO arts heeft na de lagere school minstens vwo en een universitaire opleiding genoten. Sorry maar dit zegt iets over u communicatie met medische,vraag een checkentopinie in een ander ziekenhuis,

label.Geplaatst op 2010-07-23 16:29:17


Ook ik was plotseling doof aan 1 oor.(nu 3 jaar geleden) Niemand kon een diagnose stellen.(eerste behandeling is ook helemaal verkeerd geweest). Enige optie die ik kreeg was dat het mogelijk een doorbloedingsstoornis is geweest. Er is voor deze stoornis helaas geen oplossing is mij verzekerd. Wens je sterkte! Han Mulder

label.Geplaatst op 2010-07-26 11:57:02


beste GJ54, het lijkt mij een combinatie van miniere en plotseling doof worden. Ik ben in een nacht doof geworden,wat nu hoor is als maar suizen in het oor. ben naar een KNO arts geweest die heeft een mri scan laten uitvoeren om te kijken wat er is,maar dit heeft niets op geleverd (gelukig) ik was bang voor brughoekkanker.wat ik u aanraad is om naar een goeie KNO arts te gaan ,of een second opinion aan te vragen . heel veel sterkte tot schrijvers kees

label.Geplaatst op 2010-07-30 16:55:54


Best GJ54 Als ik heel eerlijk ben lijkt het me niet de ziekte van Meniëre. Daarvoor loop jij al veel te lang met de klachten rond. Meniëre heeft meestal let wel ik zeg meestal een periode van 5 jaar. Ik lees dat je naar de kno-arts bent geweest. Is het misschien een optie voor jou om eens een licht op te gooien bij een Univesitair ziekenhuis? Met vriendelijke groet, Hetty Nijhuis

label.Geplaatst op 2010-08-09 14:00:35


Ik ben geen KNO arts maar waar het op lijkt is ziekte van meniere of een brughoektumor (verwijderen kan ook gevaarlijk zijn) een brughoektumor kan ontdekt worden door MRI scan('s)

label.Geplaatst op 2010-08-24 21:36:02

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren