© 2024 solvo B.V.

Oorontsteking beide oren sinds 3 jaar

sinds 3 jaar loop ik met oorontstekingen aan beide oren. Ben reeds twee maal geopereerd aan elk oor en heb alle druppels antibiotica, zalfjes ed gehad. Maar mijn oren blijven maar lopen. hierdoor gaan de oorschelpen kapot maar het meest vervelende is de pijn. Mijn kno weet het momenteel ook niet meer, links lijkt bijna dicht te groeien. Het is allemaal begonnen met een \" gewone\" oorontsteking maar het lijkt erop dat ik er niet meer vanaf kom. Wie herkent dit of heeft goede opmerkingen c.q tips? Ik hoor het graag! Gr. Saskia


Hoi Saskia, wat vervelend he die probelemen met je oren. Ik kan je aanraden om eens een oorkaarsenbehandeling te doen, dat is puur natuur en werkt heel ontspannend en genezend door de kruiden die erin verwerkt zitten. Bij mijn dochter(12 jaar) heb ik het gisteren voor de eerste keer gedaan en ze knapte er meteen van op. Haar oren zaten dicht door vocht. Oorkaarsen kun je zeker gebruiken bij klachten van hoofd en oren, kijk maar eens via google op oorkaarsen Natura. Jekunt mij altijd mailen als je nog iets wilt weten. Groeten, Marjolijn

label.Geplaatst op 2006-12-17 12:37:15


ik heb er ook al zo lang last van mijn ene oor zit nu ook potdicht ander is doof geboren groetjes els

label.Geplaatst op 2007-01-31 20:34:11

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren