© 2024 solvo B.V.

Ooroperatie

Mijn rechteroor is als het ware \'onderontwikkeld\', ik ben geboren zonder trommelvlies en mijn rechteroor is verschillend van mijn linker (wel goede) oor. Ik heb hier veel last van en zou graag een (kunstmatig)trommelvlies willen en ook plastische chirurgie aan mijn oor. Maar mijn vraag is: is dat wel mogelijk als je helemaal geen trommelvlies hebt?


hallo, volgens mij kan je wel een nieuw trommelvlies er in laten zitten. ik denk dat ze dat dan met een stukje kraakbeen doen. zelf heb ik ook een gaatje in me trommelvlies laten maken. groetjes,

label.Geplaatst op 2008-05-14 10:59:11

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren