© 2024 solvo B.V.

Oorpijn

Als 22 jarige sukkel ik sedert 1 jaar met mijn oor. Vorig jaar rond half weg december ben ik langs mijn huisarts geweest omdat ik het niet meer uit kon houden van de oorpijn,resultaat serieus gezwollen kon er niet meer bij met een wattenstaafje.Doorverwezen naar Kno kwam aan het licht een ottitis externa. Sedert een maand ofz doet mijn oor weer pijn. Als er water inkomt niet te doen, af en toe loopt m\'n oor, maar komt wel niks mee van viezigheid. als ik moet snuiten steekt het zo tg dat trommelvlies. Nu vraag ik mij af wat ik eigenlijk weer heb aan mijn oor


Op de volgende site is een mooi overzicht gegeven van veel veelvoorkomende aandoeningen passend bij jouw probleem. De site is: http://shar.es/WCmdy Iedereen kan hier ook zijn ervaringen delen, zodat we van elkaars kennis gebruik kunnen maken. Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

label.Geplaatst op 2012-01-04 11:33:43

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren