© 2024 solvo B.V.

Oorpijn in auto - niet in vliegtuig

Hallo Sinds 2 jaar heb ik oorpijn in mijn linkeroor als ik auto rijd. Als ik alleen in de stad rijd heb ik geen last. Bij langere afstanden op snelweg ontstaat het en blijft dan ook in de.stad aanwezig. Ik heb het niet in het vliegtuig, kermisattracties of bij hoogte verschil. Over het algemeen alleen in de bestuurdersstoel in alle soorten auto\'s. Het is alleen links. De huisarts kan niets vinden. De kno arts ook niet. Een allergietest wees op hooikoorts. Daarom gebruik ik nu homeopatische hooikoorts medicijnen en neusspray. Op zich klinkt dat logisch want in de winter heb ik geen last. De hooikoorts medicijnen helpen niet voldoende en ik heb verder geen hooikoorts symptomen. Bovendien is de pijn eenzijdig. Dat maakt het weer minder logisch. De pijn is drukkende en bonzende pijn. Geen hoofdpijn. Wie helpt me op weg naar een oplossing zodat ik weer pijnloos kan autorijden?

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren