© 2024 solvo B.V.

Oorpijn,keelpijn en hoofdpijn

Ik ben al 2x geopereerd aan neuspoliepen. Voor die operaties had ik klachten als hoofdpijn en verkoudheid. Soms deden mijn neusholtes ook pijn. Nu 3 jaar na mijn 2e operaties zijn er weer klachten. De verkoudheid opzich valt mee, soms niet, soms snotterig en soms heel erg verkouden. Ik had alleen vroeger voor de operatie nooit last van mijn oren. Nu loop ik al een aantal maanden dagelijks met oorpijn. Echt een druk op het oor, de ene dag erger als de andere, ligt eraan wat ik die dag gedaan heb. In de wind fietsen bijvoorbeeld, daarna moet ik het bezuren. Als ik een dag heb met hevige oorpijn heb ik het idee dat het ook doorzet naar mijn keel. Alsof de klieren daar opzetten. Ook krijg ik dan hoofdpijn. Ben al een paar keer weer bij de huisarts geweest. Van haar kreeg ik een neusspray die ik een maand moest gebruiken, dit had geen resultaat. Vandaag ben ik weer geweest en een verwijsbrief voor het ziekenhuis gekregen, dus wachten maar weer. Mijn vraag is of er iemand is die dit herkent? En tips heeft? Ga over 2 weken met het vliegtuig, hier zie ik tegenop, omdat ik weet dat dat ook zeer gaat doen. Heeft iemand tips om de pijn een beetje tegen te gaan?

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren