© 2024 solvo B.V.

Operatie speekselklier

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd aan de oorspeekselklier Zag er vreselijk tegen op ,wist wel dat er een goedaardig gezwel in zat.Dat gezwel werd met de jaren steeds groter(ik denk wel 4cm) maar dan lees je op internet veel over de risico,s De beschadiging van de aangezichts zenuw was mijn grootste vrees,de bobbel ging erg opvallen en veel mensen vroegen \"wat heb Jij daar?\"Ben naar de kno arts gegaan,die mij gelijk verwees naar Leiden Lumc .Ik kwam bij Dr Jansen terecht en die heeft mij geopereerd.Hij stelde mij erg op mij gemak,de operatie heeft hij perfect uitgevoerd.Vanaf de voorkant zie je er niks van,ook geen uitval Ik zou iedereen deze man aanbevelen. Als ik dit had geweten had ik veel eerder ingegrepen.


Excuus dat ik dit topic weer 'aanzwengel', maar het is on-topic .. Ik heb eenzelfde operatie ondergaan, met goed gevolg. Enige waar ik veel last van heb, is dat mijn wang maar blijft zwellen. Oorzaak is wondvocht, want nu steeds 'afgetapt' wordt in het ziekenhuis. Ik heb de operatie 21 april 2010 ondergaan en maak me een beetje zorgen dat dit zolang aanhoudt. Meer mensen die deze ervaring hebben ?!

label.Geplaatst op 2010-05-07 23:59:28

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren