© 2024 solvo B.V.

Opgezette en zeer pijnlijke hals-klier

hallo, sinds een paar dagen is een klier in mijn hals erg opgezet en vooral erg pijnlijk. Ik kan niet op mijn linkerzij op mijn kussen liggen \'s nachts, een sjaal omdoen is ook te pijnlijk. Aan de binnenkant doet het links in mijn keel ook erg zeer. Vroeger heb ik vaak keelonsteking gehad, en toen ik 19 was (ben nu 24) zijn mijn keel-amandelen eruit gehaald. Sindsdien heb ik dan ook geen keelontsteking meer gehad. Het gevoel dat ik nu heb lijkt erg op het gevoel van een keelonsteking (keelpijn, dikke klieren, grieperig gevoel), alleen vraag ik mij af of dit zo kan zijn, met het oog op het feit dat mijn amandelen eruit zijn gehaald. De pijn aan de binnenkant van mijn keel zit erg diep, ter hoogte van die dikke klier, en het voelt alsof er een wondje zit daar. Ik zie geen witte plekken ofzo in mijn keel, daarvoor zit het te diep. Zou iemand mij misschien kunnen vertellen of het keelonsteking kan zijn (ook al zijn mijn amandelen eruit)? Verder ben ik de laatse tijd erg moe, ook vaak koortslip enzo, en verder heb ik mijn hele leven al een slechte weerstand gehad. Als er iemand is dit dit herkent of mij er misschien meer over kan vertellen, zou ik dit heel graag horen :-). Groetjes


Hoi, De beschrijving van jouw pijnlijke klier, heb ik exact het zelfde! Hoop dat jij me kan vertellen wat dit precies is of was, en wat je hieraan moet doen.. Bij voorbaat dank, Wieland

label.Geplaatst op 2008-12-18 00:46:10

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren