© 2024 solvo B.V.

Opgezwollen bovenlip na neusschot rechtgezet/septumcorrectie

5 dgn. geleden is mijn neusschot rechtgezet, zijn adertjes dichtgebrand ivm bloedneuzen en is het ene neusgat gecorrigeerd. de vreselijke tampons zijn er eergisteren gelukkig uitgehaald en ik heb nu alleen nog 2 schotjes als spalk gehecht in mn neus. mijn bovenlip is daardoor nogal stijf en gezwollen. is er iemand die daar ervaring mee heeft en me kan vertellen of na het verwijderen vd spalk beter wordt of misschien al eerder? bvd.


Hoi hoi, ik heb 24 jan de zelfde operatie gehad. Omdat mijn slijm niet weg kan. Hierdoor kan ik niet ademenen door mijn neus, en heb ik constant hoofdpijn. Helaas moet ik je vertellen dat ik erg weinig tot nix geen verschil merk. Een gezwollen bovenlip lijkt mij heel normaal, ze hebben zo ontzettend zitten porren dat het normaal is als er iets opgezwollen is. Mijn ogen zijn wat opgezwollen geweest. En in het info foldertje zag ik ook dat je aardig kan op zwellen. Hoop dat je dit wat gerust stelt. Suc6 met het spoelen! Althans ga er vanuit dat je dat ook gewoon moet doen! Netjes blijven volhouden! Help echt heel erg. En suc6 met het herstel. Groetjes Jessica.

label.Geplaatst op 2007-04-04 20:39:55

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren