© 2024 solvo B.V.

Opnieuw bij de kno arts geweest

ik ben nadat ik 9jaar mijn stem kwijt ben opnieuw naar een KNO arts geweest.wat blijk nu.de kno arts heeft met een zendertje gekeken en ik moest de letter i zeggen.nu gaan mijn stembanden de verkeerde kant open.normaal sluiten ze als je iets zeg en bij mij is het een soort V vorm, dus ze gaan de verkeerde kant uit.ik krijg nu 18 weken logopodie.ik hoop dat ik binnen die 18 weken mijn stem weer terug krijg.de kno arts heeft mij gezegt dat hij er alles aan zal doen maar hij kan niet met zekerheid zeggen of ik inderdaad mijn stem terug krijg,dit komt om dat ik al 9jaar fluisterend door het leven gaat.zijn er andere mensen waarvan de stembanden ook de verkeerde kant op gaan? laat mij dit dan weten en wat ze er aan gedaan hebben.ik zal zeker nadat die 18 weken voorbij zijn weer een berichtje plaatsen of ik inderdaad mijn stem terug heb

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren