© 2024 solvo B.V.

Oren dicht na uitspuiten

Ruim een week geleden heeft de assistente van mijn huisarts mijn oren uitgespoten.Dat moet bij mij zo,n 5 x per jaar gebeuren omdat ik erg veel oorsmeer produceer.het is altijd prima gegaan en na afloop waren mijn oren weer prima.Maar de laatste keer was het anders... Toen ik buiten stond voelde ik niet de gebruikelijke verlichting maar hoorde juist minder.dat is alleen maar erger geworden.Ben naar de huisartsenpost geweest maar daar zagen ze alleen maar twee schone oren.Gisteren teruggeweest naar mijn huisarts en zij vertelde mij dat het de buis van eustachius is en dat het wel een paar weken kan gaan duren.Vind het maar vreemd!heb dit in al die jaren nog nooooooooooooit meegemaakt!Hoor nu vrijwel niets meer en voel me ongerust en wanhopig.Heb drie kids,hoor niets meer en sta er veel alleen voor.Wil dat er een KNO arts naar kijkt maar mijn huisarts vind dat niet nodig.Wat moet ik nou???


Oren uit laten spuiten, is niet geheel zonder risico. Zelf heb ik de oren ook af en toe verstopt. Ik druppel dan 1 of 2 keer per dag met slaolie, drie dagen lang. Probeer het eens!

label.Geplaatst op 2008-09-19 23:04:52

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren