© 2024 solvo B.V.

Pijn in tong en keel na keelamdeloperatie

Hallo, Vorige week zijn bij mij de amandelen verwijdert.. Operatie viel me alles mee.. De volgende dag naar huis , en dacht echt van nou !!!! Het valt allemaal wel mee.. NIET DUS!!! de volgende dag begonnen de klachten het niet kunnen slikken. Maar daar moet je denk ik doorheen Maar nu ben ik een week verder, de pijn neemt ook niet af.. Het slikken gaat redelijk.., maar heb een verlammend, stekend gevoel in mijn tong... vooral achterin..zelfs mijn vullingen van mijn kiezen zijn gevoelig... waar ik helemaal kriegel van wordt... Na de opratie zat er voor op mijn tong wel een blauwe plek.. daar is het gevoel ook nog steeds raar.. snap best dat ze je tong even opzij leggen om achter in je keel te komen.. Maar het is nu net alsof mijn tong is uitgerekt.. Heeft iemand hier ervaringen mee is dit normaal?? Ben bang dat het zo blijft... Ik wil weer lekker kunnen lachen , niezen , en gapen, wat nu nog steeds niet gaat... Nies69


Hoi Niesje, Mijn keelamandelen zijn in Juli ook verwijderd, ik heb ook een week of 6 pijnaavallen in mijn tong gehad, sorry wil je niet ontmoedigen...vlg de kno arts kwam dat door de tongklem. Nu moeten mijn tongamandelen er ook uit, maar weet niet of dat met elkaar te maken heeft... Sorry voor dit niet al te positieve berichtje....Sterkte Inizio

label.Geplaatst op 2009-01-05 19:01:41

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren