© 2024 solvo B.V.

Pijnlijke oorschelp tijdens /na slapen

Ik wordt iedere keer wakker met een pijnlijk oor. Het voelt alsof de oorschelp heeft dubbelgelegen, maar dat is niet het geval. Het is ook altijd het rechter-oor. Er is verder niet wat aan te zien. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?


Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat er meer mensen zijn met dit probleem, ik loop er namelijk mijn hele leven al mee. Ik heb er nu bijna geen last meer van omdat ik vanwege rug klachten op mijn rug slaap maar toch wacht ik de reactie's graag af. ps. mijn oorschelp heeft een knikje(erfelijke afwijking)en dacht en denk altijd nog dat het daardoor kwam/komt.

label.Geplaatst op 2006-11-20 23:02:57


Hallo Ezellinnetje. ook ik heb een aantal jaren hier last van gehad, en altijd gedacht dat het niets was. Bij een vraag aan de huisarts hierover, bleek dit knobbeltje wel degelijk een naam te hebben.Zoek op Google naar: chondrodermatitis modularis helicis; een mond vol voor zo'n klein plekje. Vanmiddag is het verwijderd, nadat de andere mogelijkheden niet geslaagd waren. Sterkte acpr

label.Geplaatst op 2007-01-16 17:00:54

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren