© 2024 solvo B.V.

Radeloos

Beste allemaal, De afgelopen maanden heb ik de volgende onderzoeken gehad: * Gastroscopie (slokdarm/maag) * Slikfoto * CT-scan (Sinussen) * Slangetje door de neus (weet de officiele naam niet) Naar aanleiding van het bovenstaande heb ik twee antibiotica kuren gehad, medicijnen tegen opgezwollen slijmvliezen, neusspray. Ondanks alles heb ik nog steeds last van hetvolgende: * Voortdurend hoesten. Komt veel dik slijm mee, soms met wat groen. * Bij het hoesten enorme bloedsmaak, alsof je enorm gerend hebt (geen bloed zichtbaar overigens) * Enorm gepiep/gekraak bovenin de neus, alsof de holtes verstopt zitten (uit scan blijkt van niet) * Krakende en dicht zittende oren die reageren op elk drukverschil. Hoer kan het dat ze niks vinden, waarom doen de medicijnen niks en...wat zou het dan wel kunnen zijn. Alvast bedankt voor eventuele reacties!


Niemand :-(??

label.Geplaatst op 2006-12-07 11:48:55


Klinkt als een lastig probleem. Is er al gedacht aan een longontsteking?? Miischien tijd voor een thorax foto... succes

label.Geplaatst op 2006-12-07 23:05:17


Van de week contact gehad met ziekenhuis, ze gaan inderdaad nu de longen bekijken :-). Is ongeveer de laatste optie.

label.Geplaatst op 2006-12-08 08:39:03


Ja dat lijkt me wel tijd worden,hadden ze mijns inziens al eerder kunnen bedenken gezien je klachten... hopelijk komt daar dan de oplossing vandaan,succes!

label.Geplaatst op 2006-12-08 14:09:02

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren