© 2024 solvo B.V.

Ruis in oor

Hallo Ik ben een jongen van 15 jaar en had vandaag op school (eerste schoodag na vakantie) ineens een ruisend en piepend gehoor in mijn rechter oor. Nu ik thuis ben heb ik alleen nog maar een ruisend gehoor, geen piep meer. Feiten over mij: Ik maak mijn oor 1 keer per 1 á 2 weken schoon met een wattenstaafje. Ik ben de afgelopen 4 jaar niet meer in een disco geweest en de enige disco\'s waren basisschooldisco\'s in een schoolruimte. Heb mijn muziek op mijn mp3/telefoon altijd op volume 1 van 14 dus gewoon zacht. Wat is dit? Gaat het over? Kan je er iets aan doen? enz.


Het speelt veel factoren: De na-effect van de verkoudheid of griep. De na-effect van de verdoving bij de tandarts. Lichaam overbelasten. Zuurstof tekort en vocht onbalans Bij volwassen meestal de nierprobleem.

label.Geplaatst op 2010-08-25 00:20:46


Beste Mattie, Het beste is om direkt naar de huisarts te gaan...het zou een begin kunnen zijn van " TINNITIS"....dat is te behandelen in Duitsland met infusen als jhe er snel bij bent...zo niet, dan hou je het waarschijnlijk je hele leven. P.S....Maak je oren nooit schoon met een wattenstaafje...zo druk je het evt. vuil juist dieper in je oor...gewoon droog maken met een handdoek.

label.Geplaatst op 2011-02-18 10:46:04

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren