© 2024 solvo B.V.

Slaapapneu alternatief zoeken voor CPAP

hallo Ik ben een vrouw van 40 en heb slaapapneu.. 39 per uur.. Ben van de week naar westeinde ziekenhuis geweest voor een slaaponderzoek met neusmasker.. Ik ben dringend op zoek naar iets alternatiefs voor een CPAP.. Ze komen binnen 2 weken het apparaat voor 3 weken op proef plaatsen.. maar ik heb een rotnacht gehad.. Ik heb een dochtertje van bijna 3 jaar en slaapt bij mij in bed.. dat accepteert ze nooit.. die gaat t eraf proberen te halen.. Nu is mijn vraag.. Is er iets anders voor? En mijn gehemelte is erg zacht en zakt door.. dat merkt ik ook met praten en slikken... Heeft dat ermee te maken.. Ik hoop dat er iets anders is.. Ten eerste ben ik bang... moet een dochtertje groot brengen en ten tweede heb ik 3 jr geleden tia gehad.. Dus voor mij is t echt noodzaak om van de apneus af te komen.. Ik dank jullie vriendelijk.. Groetjes Emmy

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren