© 2024 solvo B.V.

Soort keelpijn wat doortrekt naar me oor

Hoi hoi Ik ben sinds een half jaar gestopt met roken en eind april kreeg ik ineens last van jeuk in me keel,werd verkouden er onstond een fikse keelontsteking en raakte me stem kwijt.Ik heb een week lang last van verkoudheid en een hese stem gehad.Toen ging het even 2 weken goed en opnieuw werd ik verkouden en kreeg weer last van een hese stem.Heb toen een afspraak gemaakt met me huisarts en hij zei dat het wel een kon zijn dat ik deze klachten had omdat ik gestopt was met roken.Maar als mijn stem 3 weken aan zou houden moest ik terug komen.Maar na een week was me hese stem weer weg.En vanaf half mei heb ik geen hese stem meer gehad maar heb nu constant keelpijn,niet met slikken ,maar gewoon constant,het voelt net hetzelfde als je bijv je stem veel heb gebruikt,bijv met zingen dan krihg je ook altijd zo van dat soort keelpijnen.Dat heb ik dus constant en dat trekt naar me oren.Er zijn ooit dagen dat ik niks voel maar meestal wel.Ook heb ik last van een erge droge strot.Waar kan dit nu mee te maken hebben??Ik moet zeggen ik ben pas verhuisd van brabant naar amersfoort en iemand zei me dat het ook een teken van hooikoorts kan zijn.Ik wil van de een kant wel naar me huisarts maar ben bang dat hij al zoiets heeft van,kom zij weer aan.Deze klachten zou het iets onschuldigs zijn? Groetjes Tamara


jammer dat niemand dit herkent...maar ga aanstaande vrijdag weer naar me huisarts want heb nu sinds 2 weken last van dat er soms met eten een stuk eten gelijk naar,weer terug me mond inkomt,waardoor ik me verslik.De pijn trekt soms ook nog steeds naar me oren en er komen soms geel/witte brokjes uit me keel,waardoor ik volgensmij ook soms een nare adem heb.Ik heb sterk een vermoedde dat er knobbels op me stembanden zitten..

label.Geplaatst op 2006-08-08 10:55:04


Weet je al wat de keelpijn veroorzaakt? Ik ben nu 10 maanden gestopt met roken en ben ook steeds verkouden en bijholteonsteking, daarvoor bijna nooit. Ik heb ook heel vaak keelpijn, niet alleen met slikken maar steeds. De huisarts adviseert om te stomen en neusspray gebruiken, maar dat help niet.

label.Geplaatst op 2006-08-27 15:22:23

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren