© 2024 solvo B.V.

Steken oor

hoi, ik zit met het volgende probleem; ik heb regelmatig hele erge steken in mijn oor.. het komt zo uit het niets opzetten.. wel valt het mij op dat het voornamenlijk is als van warm naar koud en weer naar warm ga.. ook bij harde muziek heb ik er last van. De steken zijn vooral ik op me oor druk of me oor wat naar achter trek. De steken zijn niet continue aanwezig maar zoon 1á2 x in de week. Voor anderhalf jaar geleden heb ik een oorontsteking gehad maar die ging vanzelf weer weg. Ook heb ik als ik klein meisje veel last van het oor gehad. heb een lijmoor gehad en klaagde vaak over oorpijn. Ik heb ook al een hele tijd last van mijn kies.. ik heb daarvoor ook bij de kaakchirurg gelopen.. ik moest onder een mri door en daar waren wat opgezette klieren op te zien. mijn kies doet nu soms nog steeds er pijn & hij voelt ook altijd een beetje \'doof\' aan. Het probleem is nu dat er met mijn kies helemaal niks mis is want ze hebben al allemaal onderzoeken gedaan. Zou het misschien bij mijn oor weg kunnen komen? alvast bedankt voor de reacties & ik hoop dat iemand dit herkent!

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren