© 2024 solvo B.V.

Stem al 7 jaar weg

ik ben nu al 7jaar mijn stem kwijt en kan alleen nog maar fluisteren wat heel vermoeiend is.mijn vraag zou ik het liefst aan een KNO arts wiilen stellen.bestaat er een operatie waardoor ik weer kan praten met geluid.zelf heb ik in gedachen als ze nu bij je strottenhoofd een gat maken waarin ze een buisje zetten zodat je met een microfoon of iets dergelijks daar tegenaan hou dat je in ieder geval met geluid weer zou kunnen praten. iedereen vraag altijd aan mij;ze kunnen er toch makkelijk iets aan doen.wie kent z.n iemand?ik woon in rotterdam en daar hebben we een academisch ziekenhuis.IK BEN HET FLUISTEREN NU WEL ZAT ZEKER OMDAT ER GEEN AFWIJKINGEN TE VINDEN ZIJN.HELP MIJ ALSTUBLIEF.graag reacties hierop die serieus zijn.anders heeft reageren geen nut.HELP HELP HELP HELP!!!!!!!!!!!!!


Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je al in het academisch ziekenhuis geweest bent? Zo niet,laat je dan doorverwijzen door de huisarts.. Je zegt dat er geen afwijkingen te vinden zijn,maar ben je alleen bij de huisarts geweest of wel bij KNO arts(en)?

label.Geplaatst op 2007-06-18 11:05:50


toen ik mijn stem kwijt raakte ben ik eerst doorverwezen naar logopodie.die kon mij niet helpen en die zij; bel maar op als je je stem weer heb.toen ben ik na een tijdje weer naar de huisarts geweest en gevraagd of ik weer naar het AMC mocht dit omdat ik in 1988 ook al een keer mijn stem kwijt was.ik heb toen een verwijskaart gekregen voor het AMC in rotterdam.daar heb ik 3/4 jaar foniatrie en psycologie gehad doordat ik geopereerd moest worden kon een een hele tijd niet meer naar het AMC.ik heb toen contakt gehad met mijn spycoloog en die zij mij dat ik geen spycoloog meer nodig had.dus nu loop ik al ruim 5 jaar zonder stem en zonder hulp door het leven.vandaar mijn vraag.als je verder terug kijk bij KNO forum daar heb ik destijds ook al een oproep geplaatst.daar zie je ook andere mensen staan die ook hun stem al een hele tijd kwijt zijn.hun namen zijn verootje en anja.ik hoop dat het nu allemaal wat duidelijker is.maar graag reacties die serieus zijn doorsturen.

label.Geplaatst op 2007-06-18 16:28:39

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren