© 2024 solvo B.V.

Strottenhoofd afgekneld

Beste, Ik heb bij een avondje duiken iets stoms gedaan. Ik heb een droogpak waarbij je een dikke rubbere band om je keel hebt zodat er geen water in loopt. Nu keek ik tijdens het duiken naar mijn voeten zodat me strottenhoofd werd afgeneld. Om 1 of andere reden vond ik het nodig om op dit moment te gaan slikken waarbij ik erg pijn kreeg in mijn strottenhoofd. Nu twee weken later heb ik nog steeds het gevoel in mijn keel alsof ik tegen een griep aanzit en dat er iets in mijn keel zit. Ik heb geen pijn bij slikken en ademen. Maar meer irritatie van het een of ander. Kan dit een kneuzing zijn die nog wel een tijdje erover doet om te helen of moet ik spoedig onder het mes? :-) Kun je zo makkelijk is breken oid in je strottenhoofd? alvast bedankt voor jullie reacties.

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren