© 2024 solvo B.V.

Trillende stem

Ik heb nu sinds ca 2 weken af en toe een vreemde trilling in de stem. Het lijkt wel alsof ik het alleen hoor en omstanders niet. Ik weet trouwens niet zeker of het mijn stem is of bijvoorbeeld het trillen van de huig. Ik voel/hoor het heel goed als ik mijn mond dicht mmmm zeg. Door die trillen schraap ik steeds mijn keel waardoor ie pijn begint te doen. Ik ben 30 jaar en rook niet. Heb wel gevoel dat ik wat meer last heb van slijm dat ik steeds doorslik. Iemand enig idee?


Beginnende keelontsteking? Verkouden? Zijn te veel variabelen om een goed antwoord te geven. Beste is om naar je huisarts te gaan aangezien je er 2 weken mee loopt.

label.Geplaatst op 2006-08-25 14:16:43

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren