© 2024 solvo B.V.

Trommelvlies operatie

Over een aantal weken word een gaatje in m\'n trommelvlies dichtgemaakt. Ik vroeg me af of iemand me iets meer over zo\'n operatie kan vertellen, met name hoe lang het duurt voordat je weer hersteld bent. Alvast bedankt!


mijn dochter heeft een heel nieuw trommelvlies gekregen en heeft 11 dagen in het ziekenhuis gelegen, ivm de kaans op infectie, had dit al eerder gehad. maar alles is goed gegaan en het herstel duurd ongeveer 4 weken. als je meer wil weten hoor ik het wel. veel sterkte elly

label.Geplaatst op 2006-12-28 21:57:44


hoi ik wordt ook binnekort geopereerd aan mijn trommelvlies en sowieso duurt het 2 tot 4 weken voor je hersteld bent maar het duurt ook een 8 weken voor je gehoor het helemaal doet en dat je normaal kunt functioneren als je het nog eens na wiilt lezen moet je gewoon op google zoeken daar vindt je alle informatie erover groetjes tamara

label.Geplaatst op 2007-01-10 14:52:12


hey, ik ben ong. de afgelopen 2 jaar 3 keer aan me trommelvlies geopereerd. ik weet niet welke behandeling je krijgt maar de eerste 2 keer kreeg ik een soort lijm en de laatste keer een stukje kraakbeen. bij de derde kreeg ik een \'tapon\' in me oor. verder mog ik alle 3 keren gelijk naar huis. het herstel ging wel goed alleen de 3de keer deed wel pijn. en je mag niet bukken enzo

label.Geplaatst op 2007-01-10 21:53:26


Ik ben 16 december geopereerd aan zowel een gaatje in mijn linkertrommelvlies als mijn keelamandelen die zijn verwijderd. Ik heb vooral last (gehad) van mijn keelamandelen en daardoor vond ik de ooroperatie meevallen. Het doet soms wel wat pijn, maar niet noemenswaardig. Wel voelt het raar, in die zin, het zit dicht en zodra ik buk (ik heb een zoontje van 20 maanden en ontkom daar gewoon niet aan) voel ik er druk op komen. Ook het niet nat mogen worden van dat oor vind ik vervelend. Niet je haar goed kunnen wassen. Ik moet 13 januari terugkomen. Er zit nog veel geronnen bloed in mijn oor en dat irriteert. Ook hebben ze bij mij een stukje spier achter mijn oor gebruikt om het gaatje dicht te maken. Van dat litteken boven mijn oor heb ik het meeste last. Ik kan daar nog steeds niet op liggen.

label.Geplaatst op 2010-01-01 22:57:34

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren