© 2024 solvo B.V.

Trommelvlies

hoi ik ben een vrouw van 25 jaar en ik loop al heel mij leven met oor pijn ik ben al meerdere keeren geopenreed ik weet niet hoeveel maar meer dan 15 keer ( buisjes er in) en een keer om mij trommelvlies te maken want er zat een gaatje in het probleem is dat mij buis van eustachius te nauw is mij keel/neus amandelen zij er al heel lang. ik hoor niet zo goed meer en wordt met de jaren heen alleen maar slechter ik heb al zoveel keer antibiotica meer dan 30 keer van wegen ooronstekingen en mijn trommelvlies is zo verlittekening en terug getrokken maar mij vraag is die buis van eustachius kan die niet weer normale groote heeft aan genomen want dat is van gestel toen ik nog geen 2 was en mij broertje die woont in groning en ik tilburg van 21 had dat ook en die heeft nieuwe trommelvlies gekregen en die heeft nergen meer last van maar mijn kno arts wilt dat niet doen want hij denkt dan dat niet help heeft iemand hier ervaring mee al vast bedankt pct


Ga eens voor een second opinion naar een ander ziekenhuis. Ik ben een vrouw van van 31 en heb sinds mijn 3e al buisjes in beide oren. Ook heb ik aan beide kanten sinds ander half jaar gehoorapparaten. Ik wens je veel succes en beterschap.

label.Geplaatst op 2011-01-30 13:42:26

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren