© 2024 solvo B.V.

Uitval evenwichtsorgaan en doof

KNO-arts constateerde Neuritis Vestibularis en Sudden Deafness. Ik ben heel snel moe, soms misselijk, sta te trillen op mijn benen, duizelig, druk in het hoofd, hoofdpijn soms en ik voel me soms heel zwak en ziek. Herkent iemand dit en is het waar dat deze klachten inderdaad door bovengenoemde kwaal komen en dat het altijd geneest?


Hoi Angela, ik heb zelf net vorige week weer een sudden deafness gehad en heb daar een stootkuur Prednison voor gekregen. Het gehoor kwam snel terug. Verder heb ik daar geen klachten bij. Het eerste ziektebeeld dat je beschreef ken ik niet. Ben je constant doof? Bij mij begon het 2 jaar geleden. Afgelopen jaar ben ik vaker doof geweest, maar dat duurde kort. Nu krijg ik medicijnen voor Ménière om uit te proberen. Afwachten maar. Jij sterkte!

label.Geplaatst op 2010-10-23 21:30:08

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren