© 2024 solvo B.V.

Veel niezen

Hallo, De laatste tijd moet ik erg vaak niezen. Eigenlijk heb ik dit probleem al jaren, maar doordat destijds de huisart heeft gezegd dat het geen allergie is, ben ik er nooit op door gegaan. Heb wel eens van die kleine witte tabletjes gehad (omdat de dokter dacht dat ik gevoelige slijmvliezen heb). Maar nu heb ik er dus weel erg veel last van. Tevens sinds gister hoofdpijn en na het niezen altijd een verstopte neus en vandaag kwam er ook een soort zwarte snot uit. Vind dit wel erg raar en heb dat nooit eerder gehad. Misschien belangrijk te vermelden ben nu 4 weken gestopt met roken. Moet wel 10x per dag per sessie 15x keer niezen echt niet normaal meer. Weet iemand misschien wat dit kan zijn. Graag jullie reacties. Dank je wel. Mas.


Als ik jou was zou ik weer terug gaan naar je huisarts en een verwijzing vragen voor de KNO arts.

label.Geplaatst op 2006-10-12 15:17:34


Hallo, Mag ik vragen waaraan je denk dan? Graag je reactie. Dat zwarte komt niet meer uit mijn neus vlgs mij maar moet nog wel niezen. Denk je aan een allegie? Ik hoor het wel. Groetjes, Mascha

label.Geplaatst op 2006-10-12 16:18:46

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren