© 2024 solvo B.V.

Verschrikkelijk veel niezen een functioneringsprobleem

Beste lezers, Ik hoop hier tot een oplossing of duidelijkheid te komen. Mijn probleem. Ik heb altijd al veel moeten niezen. Wij hebben geen huisdieren en ik heb het in iedere omgeving. Ik ben vaak niet snotterig of ziek maar het niezen is er altijd. Op een goede dag is het 10 keer op een slechte (en deze zijn er veel) Haal ik makkelijk de 50 keer, met soms wel 12 tot 14 keer achter elkaar. Na zon grootte niesbui ben ik helemaal uitgeput en weet ik niet waar ik het zoeken moet. Ik weet dat ik allergische ben voor katten en knaagdieren. Maar met katten kom ik niet in aanmerking en knaagdieren alleen bij mijn vriendin 2 avonden in de week. En dan slik ik kleine witte pilletjes van de etos. Maar dat helpt wel tegen mijn jeukende ogen (die ik alleen bij katten of knaagdieren heb). Maar niet tegen het niezen. Daarom staat volgens mij los van mijn allergie voor katten en knaagdieren. Kan het misschien komen door lange haren in mijn neus of iets anders. Want ik ben ten einde raad ik durf ook neit zomaar mijn neusharen te trimmen want straks wordt het nog erger. Wie kan mij advies geven.


Ben je wel al eens naar een arts geweest hiermee?bv een KNO arts??

label.Geplaatst op 2007-01-08 14:46:03

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren