© 2024 solvo B.V.

Vieze smaak in de mond en keelklachten

Beste Forumlezers Al ruim een jaar heb ik last van een vieze smaak in de mond wat volgens mij op een bloedsmaak lijkt. Ik heb ook steeds kriebel achter in de keel en een jaar geleden heb ik ook anderhalve week last gehad van kriebelhoest en heb ook last van veel slijm/speeksel in de mond. Ze hebben bij mij wel Gastritis Auto immuun gevonden. Wie heeft een idee wat dit zou kunnen zijn?. Pascal


Kan diegene die het ontdekt heeft niet uitleggen wat het is want ik neem aan dat dit een arts is?

label.Geplaatst op 2009-01-15 21:20:35


Hoi,had dit er wat mee te maken toen je dat hoorde? Ben je verder verkouden en/of heb je last van je longen? Hoest je veel? Zodra er bloed in je slijm/speeksel zit moet je contact opnemen met je huisarts.

label.Geplaatst op 2009-01-16 13:36:45


Nee die kon zo verder niet uitkomen waar het aan zou kunnen liggen. Ze hebben Gastritis Auto-immuun door maagonderzoek en bloedonderzoek op Diabetesafdeling ontdekt. Komende maand moet ik weer heen voor controle dan zal ik het er met de internist over hebben dit duurt mij te lang. Pascal

label.Geplaatst op 2009-01-18 13:52:48


Op dit moment ben ik verkouden en had wat last van kriebel in de keel dat is over en ben wat hoesterig en niet zo lekker,heb 4 dagen een klein griepje gehad.

label.Geplaatst op 2009-01-18 13:54:58


Gelukkig dat er niets met je longen aan de hand is, maar dit kan natuurlijk ook wel vervelend genoeg zijn. Ik wens je het allerbeste en ik hoop dat de internist je kan helpen.

label.Geplaatst op 2009-01-20 10:22:02


Chronische autoimmuun gastritis geeft aan dat je continue iiritatie hebt aan je maagwand. Hierbij kunnen kleine wondjes ontstaan waarbij dus bloed in de maag terechtkomt. Mogelijk kun je dit een beetje proeven. Duurt het te lang bij de internist, laat je huisarts een afspraak maken bij de internist.

label.Geplaatst op 2009-01-20 10:41:40


Josefientje bedankt voor de reacties. Ik vindt dit ook te lang duren en ik ga deze week zelf maar even een afspraak maken bij de huisarts. Ik zelf heb het vermoeden dat het misschien weleens aan mijn keelamandelen zou kunnen liggen?. De bloedsmaak of in ieder geval de vieze smaak blijft steeds en achter in de keel is het een heel klein beetje rood. Maar ik ben ook net verkouden hoesterig en grieperig geweest. Ik ga donderdag denk ik naar huisarts en ik laat wel weten hoe het is afgelopen. Pascal

label.Geplaatst op 2009-01-20 13:10:44

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren