© 2020 solvo B.V.

Vraag ontrent neusoperatie

Hallo Ik word op 26 okt opgenomen voor neus operatie. tussen schot nu wilde ik weten mag je nu week niet naar buiten???? kan dat nergens vinden wie kan mij dat vertellen of ik echt een week binnen moet blijven..? groetjes

Hoy Sabine, ik zou maar luisteren naar de dokter.Jouw neusslijkmvliezen zullen wel schade opgelopen hebben.Ik heb van kort bij een geval met een vriendin meegemaakt.Deze heeft veel afgezien. Als er plastiekbuisjes in jouw neus zijn geplaatst, kunnen deze vastgroeien met de neus.Deze worden later door de dokter verwijderd, wat de nodige problemen met zich mee brengen. Vermijd temperatuurschommelingen en iritante geuren, die de slijmvliezen beinvloeden. Ik wens je veel sterkte. Jan

label.Geplaatst op 2009-11-18 01:09:56

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren