© 2024 solvo B.V.

Wat kan ik doen met een gebroken neus

Ik heb mijn neus gebroken en ben er een week geleden aan geopereerd, het verband is er nu af en met is nog wel gevoelig enzo. Ik ben bij alles eigenlijk bang dat hij weer breekt, bij niesen, geeuwen en zoenen enzo. Het klinkt misschien een beetje gek maar ik vroeg me af met wat soort handelingen ik nu voorzichtig moet zijn, kan ik gewoon niesen en geeuwen zonder zorgen en met mijn vriendje zoenen zonder de kans dat hij weer breekt?


Je moet er vanuit gaan dat bot gemiddeld 4 tot 6 weken nodig heeft om te genezen. Je hoeft niet super voorzichtig te doen maar wel je oogjes open houden natuurlijk. En als je moet niezen dan moet je het proberen in één vloeiende beweging te doen. (rustig uitademen wanneer je moet niezen)

label.Geplaatst op 2006-03-29 07:36:41

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren