© 2024 solvo B.V.

We weten het niet

Hallo allemaal. Ik heb een vraagje, mijn schoonmoeder klaagt al vanaf 5 juni 2005 over pijn in haar keel, en heeft \"bulten\" op haar tong, deze worden steeds maar groter en daarna springen ze kapot en gaan bloeden, ze heeft het gevoel dat de tong in brand staat. Ik hoop dat ik een antwoord terugkrijg. zijn al een hele tijd hier meebezig en jullie begrijpen dat we hier niet vrolijker van worden. Alvast bedankt voor jullie hulp


Is ze er al mee naar een dokter geweest?en zo ja,wat zei hij/zij er dan van? Misschien is ze vanaf die tijd een andere tandpasta gaan gebruiken ofzoiets??? Of een bijwerking van een of ander medicijn?Ik zeg maar wat,laat even weten wat er al aan gedaan is...wie weet wordt het dan duidelijker

label.Geplaatst op 2006-04-01 23:22:23

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren