© 2024 solvo B.V.

Wit \'pitje\' achter in keel/amandelen

Een aantal keren per jaar zit er achter in mijn keel (ik denk in m\'n amandelen) een wit pitje vast. Als ik deze probeer te verwijderen met een puntig voorwerp dan ontstaat er een gaatje. Het \'pitje is beige van kleur en ruikt behoorlijk sterk. Als ik deze een aantal dagen later bekijk dan is het pitje in omvang afgenomen en keihard geworden. Wie kan mij vertellen wat dit is.


Vrijwel iedereen heef dit. Ik druk 's avonds na het tandenpoetsen met mijn pink op de amandelen en dan komt er een geelachtige klontje los, dit spoel ik meteen door de gootsteen. Volgens mij komt het door een opeenhoping voedselresten.

label.Geplaatst op 2008-09-24 09:37:02


door dit heerlijk fijn ruikende witte 'puntje' zijn mijn keelamandelen op mijn 24e verwijderd.Ze waren constant ontstoken. Het is nu een jaar geleden en heb er dus nooit meer last van en ruik weer een stuk beter uit mijn mond! Kan het iedereen aanraden!

label.Geplaatst op 2009-08-05 00:19:25

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren