© 2024 solvo B.V.

Zonder stem

help, ik ben mijn stem kwijt sinds ongeveer eind 1999. ik heb zojuist op iemand gereageerd die dit ook heeft en dat was de 1ste keer in al die jaren dat ik iemand \'spreek\'die ook dit probleem heeft, er is niets aanwijsbaars gevonden. ik heb te weinig ruimte om alles in een keer op te noemen waar ik allemaal al geweest ben en wat ze allemaal al met me gedaan hebben maar niets helpt, het is begonnen door het afsluiten van een stressperiode. buiten de gebruikelijke dingen als logopedie, psygelogie,botox, alternatieve artsen enz. ze proberen het allemaal maar helaas ik heb de wonder dokter nog niet gevonden, op dit moment denken ze aan \'n conversie\' is er iemand die dit kent en me daar wat meer over kan vertellen?


Hoi, Jaren geleden ben ik maanden mijn stem kwijt geweest als gevolg van heel veel spanningen. Langzamerhand kwam 'hij'weer terug. Heb je ook een orthomoleculair arts en bio-resonantie arts geraadpleegd? Nog vragen? mail me dan gerust, evt. via mailbox. Sterkte!

label.Geplaatst op 2006-01-16 22:14:45


hoi Kristl, bedankt voor je antwoord en wil graag met je van gedachten wisselen via mail maar ik kan nergens je mailadres zien, wil je deze geven of kun je uitleggen waar ik het kan vinden, ben net nieuw op deze site. Ik heb naar de dokters gezocht waar je het over hebt maar zoiets heb ik al gehad maar wil graag met je van gedachten wisselen of het een beetje hetzelfde is wat jij hebt gedaan en ik gedaan heb cq mee bezig ben groetjes Anja

label.Geplaatst op 2006-01-17 17:21:20


macvis@planet.nl

label.Geplaatst op 2006-01-17 23:24:38

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren