© 2024 solvo B.V.

Zuurruikende keelamandelen

Beste forumleden, Mijn keelamandelen zijn altijd wat rood opgezet en heb 2 tot 3 keer per jaar een keelontstekening. Ik ben hiervoor naar de KNO arts gegaan en zij beweerde dat het meevalt en dat het niet nodig is om de keelamandelen te laten verwijderen. Wat ik wel merk is als ik mijn vinger langs mijn amandel haal dat mijn vinger heel erg zuur ruikt. Ik heb ook een paar keer een amandelsteentje uit me mond gekregen en rook zo ranzig!! Is het normaal dat keelamandelen zuur ruiken? Zo niet zou ik heel graag mijn amandelen laten verwijderen. Chronisch uit je mond ruiken wil ik echt niet hebben!!


Hoi, Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een gênant probleem is, omdat het wel om een mondgeur gaat die vanuit je amandelen blijkt te komen. Jammer dat je bij je KNO-arts niet verder kwam. Ik zou terug gaan naar je huisarts en vragen om een verwijzing naar een andere KNO-arts. Het is tegenwoordig heel normaal om van arts te wisselen. Wie weet tref je dit keer wel een KNO-arts met een oplossing. Voor nu kun je om 'mondgeur' te voorkomen kauwgom kauwen of je mond spoelen met mondwater. Dit laatste heeft ook nog eens een reinigende werking. Hopelijk komt het snel weer goed! Met vriendelijke groet, Apriltje

label.Geplaatst op 2012-02-05 22:56:56

Naar forum KNO

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren