© 2024 solvo B.V.

Alvesco

gehoord dat er een nieuwe behandeling voor astma komt. Op internet wat info kunnen vinden onder www.alvesco.com Schijnt dat het in nederland vanaf september verkrijgbaar is. Naar wat ik te weten ben gekomen, zou ik het wel willen gaan gebruiken.


Hoi, ik gebruik Alvesco nu al ongeveer 1 jaar en heb geen last meer van schimmel in mond en droge keel. Zwel ook minder op en ik hoef maar 1 keer per dag een puf. Is inderdaad een hele verbetering, echte aanrader: vraag je longarts of huisarts!! Er is nu trouwens ook een nederlandse site: www.alvesco.nl, leest wat makkelijker..

label.Geplaatst op 2008-02-14 14:36:09

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren