© 2024 solvo B.V.

Amoxicilline (pijn rug)

Hallo, ik heb een kuur gekregen van de weekendarts, omdat ik erg piepte en bromde op mijn luchtwegen.. Hij zei bronchitus.. Ik lag hele nachten te hoesten.... echt van 12 tot smorgens.. dat heb ik 4 dagen gehad, wordt nu minder.. ik heb een kuur amoxicilline/clavulaanzuur disper gekregen voor 7 dagen, morgen laatste dag! Ik heb alleen zo vreselijk pijn tussen mijn schouderbladen.. Komt dit van mijn longen, of van mijn spieren van het hoesten?? Wat moet ik doen.. Ik heb mijn eigen huisarts gebeld en gevraagd en hij zei: ik had je geen kuur voorgeschreven het moet uit zichzelf over gaan.. maar aangezien mijn moeder aan een longonsteking is overleden ben ik wel een beetje bang.... Nu kan ik niet naar mijn eigen huisarts omdat ik weet hoe hij erover denkt... hij geeft mij toch niks meer... maar wat moet ik nu doen???? Ik ben nu ten einde raad... weet het niet meer... Wat als ik morgen de laatste tabletten inneem, en het is niet over..... Laten gaan...... ik hoest nog steeds en er komt af en toe wat slijm mee.. Dank jullie wel.. Emmy


vreemd dat er niemand een reactie heeft gestuurd. Je moet wat meer vertrouwen hebben in je huisarts. de pijn die je heb gevoeld is normaal. Ik heb ooit een lichte longontsteking gehad maar het voelde alsof het een hele zware was. Het is gewoon pijnlijk. Maar ik hoop dat je inmiddels de ergste ellende achter de rug heb.

label.Geplaatst op 2004-11-18 21:48:36

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren