© 2024 solvo B.V.

CF

hoi, ik zou graag zoveel mogelijk willen weten over cystic fibrosis (taaislijmziekte) wie kan me daar bij helpen. alvast bedankt groetjes klopklop


Gebruik de verschillende zoekmachines die op het internet te vinden zijn, zoal www.google.nl, www.ask.com. Een paar sites die ik zo heb gezien zijn; www.ncfs.nl www.erfocentrum.nl/zena/cysti.php Als je gewoon cystic fibrose of taaislijmziekte intypt, dan krijg je zo al (bij Google) bijna 300 sites. Succes verder, Noa.

label.Geplaatst op 2003-08-17 20:45:03


Hoi Klopklop, Ik las dat je op zoek bent naar informatie over cf en misschien kan ik je weer verder helpen. Ik heb zelf namelijk cf en praat daar heel makkelijk over. Dus kom maar op ! Je kan me emailen op: realone@wanadoo.nl Succes en groetjes van Peggy.

label.Geplaatst op 2003-08-26 08:56:46


dank je liefs klopklop!!!!!

label.Geplaatst op 2003-08-17 20:47:48

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren