© 2024 solvo B.V.

Chronische vermoeidheid na longoperatie

ben6 jaar geleden geopereerd aan mijn linker long,van toen af ben ik steeds na een paar uur bezig zijn moe sommige dagen als het weer wat tegen zit kan ik bijna niet spreken van moeite.Ondertussen moet ik steeds maar vechten tegen het ongeloof van iedereen nu ook al van mijn huisdoc. heb ik weinig begrip.Een paar maanden geleden zei men nog dat het normaal is na zulke zware ingreep.Ondertussen staat mijn huis te koop en ben ik nu aan het scheiden.Heb trouwens horen zeggen van iemand die hetzelfde ondergaan had dat 80% huwelijken stuk lopen door het onbegrip van de parner en kinderen.In het begein vinden ze het allemaaal erg maar na een tijd vinden ze het welletjes en zegt men ge ziet er toch goe uit? Ik ben het ZO BEU war weten mensen die het zelf niet hebben ervan wat ik voel.Ik ga nu verhuizen naar een sociale woning mijn winkel is gestop en ik ik trek invaliditeit.War me het meeste pijn doet is dat mijn kinderen mij niet meer geloven gewoon omdat mijn huisdocter zei dat ik de draad terug MOET opnemen ik had van mijn hobby mijn beroep gemaakt namelijk tekenen en ontwerpen was me aardig gelukt werkte 15u per dag dus ik stop niet met plezier het is al een grote straf genoeg dat ik niet meer kan.huis kwijt kinderen vrouw zaak auto en mijn gezondheid en dan zegt de dokter doodleuk ge moet terug werken anders komt ge in de armoede terecht. Donderdag naar de rechtbank voor de scheiding het zal moeten en dan terug verder ploeteren soms word het me echt teveel maar ECHTE VRIENDEN trekken me erdoor; Groeten erik


hi, vraag aan huisarts of u longarts u kan nakijken voor zuurstofgebrek tijdens inspanning of \\\'s nachts groeten, johan

label.Geplaatst op 2005-03-07 19:16:31

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren