© 2024 solvo B.V.

COPD/LONGEMFYSEEM

Ik zoek naar lotgenoten die ook COPD/longemfseem hebben. Recent is dit bij mij ontdekt en zou graag met anderen erover wilen praten die het ook hebben. Lotgenoten in de omgeving van Utrecht/Houten, misschien om dan ook samen strand of boswandelingen te maken. Dit ten doel van onze handicapt om te sterken en ook aktief te bewegen. Bedankt en groetjes, Noehe


Hai, ik heb ook pas te horen gekregen dat ik longemfyseem heb. Ik wil graag met je mailen tegen de dingen waar ik in het dagelijks leven aanloop. gr Mar

label.Geplaatst op 2009-02-06 20:08:25


hallo Marjootje,ik zelf heb ook C.O.P.D fase4,de problemen begonnen bij mij bij trappen lopen en fietsen,boodschap tassen niet meer te kunnen dragen en zo gaat het langzaam moeilijker in het dagelijse leven,neem de tijd om de dingen te doen pak ff een pauze voor je weer verder kunt door de neus ademen en uitademen als je buktomhoog door je neus het helpt,nu ben ik aan zuurstof gebonden 24 uur mocht je nog roken DIRECT STOPPEN ik hoop dat je hier iets aan he, op hyves vind je ook lotgenoten. vriendelijke groetjes Cora(omamauw)

label.Geplaatst op 2009-03-12 19:31:34


Hallo Noehe52, Ik zag toevallig je berichtje en woon eigenlijk te ver,ook ik ben een lot genoot en sta onder behandeling van een uitstekend Longarst namelijk J.J.Brahim deze meneer werkt in het Leyenburg te Den Haag en Lange Landziekenhuis te Zoetermeer waar ik woon,hij adviseerde me te gaan fitnessen en doe ik nu ook,dat helpt enorm. Kreeg vorig jaar spontaan een klaplong ook dus die spieren moeten sterker worden,deze Longarts heeft me geholpen en ik kan alleen maar lof uitspreken over deze man,ben hem ook heel erg dankbaar!! Mvg, bluemoon

label.Geplaatst op 2009-09-11 17:26:04

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren