© 2024 solvo B.V.

Ik heb een vraag over de medicatie

Ik heb last van astma aanvallen. Ben vaak genoeg bij longartsen en bij de longfunctie afdeling geweest. Bij de longfunctie afdeling was altijd alles goed. Vanwege de kriebelhoest heb ik heel vaak last van slapeloze nachten waardoor ik vaak de 1 na de andere pil inneemt. Nu kom ik op het idee om 1 zolpidemtart en 1 promethazine voor het slapen in te nemen. Mijn vraag of dit kwaad kan? Van alleen zolpidemtart wordt ik niet suf, van 1 promethazine wel maar val ik niet snel genoeg van in slaap maar heb wel minder last van kriebelhoest. Soms slik ik ook wel eens diazepam 5 mg om te kunnen slapen maar die werken ook al niet meer, vaak te veel van ingenomen overdag neem ik diazepam 2mg in om rustig te blijven. Dan heb ik nog Celestone voor de astma omdat ik van die puffie,s meer gaat hoesten maar ook nu even geen Celestone meer. Omdat ik me vaak te weinig geholpen voelt ben ik vaak zelf aan het experimenteren wat nu beter is omdat er niet goed genoeg naar mij geluisterd wordt. 29 september wordt ik aan mijn neus geopereerd omdat ik vaak mijn ogen niet goed open kan houden, KNO arts had het zo iets van over een verslapping, hij heb het ook onderzocht. Een goeie arts, hij doet ook de operatie die een handerhalf uur gaat duren. Ze gaan wat weefsel van mijn oorschelp verwijderen en dat wordt dan weer in mijn neus geplaatst. Vorig jaar ben ik ook al geopereerd, toen hebben ze het tussenschot verwijderd, dat heb wel enigzins geholpen want was daarvoor altijd na druk praten erg hees en dat is nu weg hoop dat deze ingreep ook helpen gaat. Misschien voor jullie goed om te weten om er inzicht op te krijgen en hoe jullie hierop moeten reageren. Ik hoop dat ik zo,n beetje voldoende informatie heb kunnen doorgeven. Ben ook vaak erg moe, hopen dat dat na de operatie over is. Alvast bedankt.


ik zou niet zomaar met medicijnen gaan experimenteren! Vraag je huisarts of apotheker om advies! Bij het moe wakker worden: meld dit ook aan je huisarts! misschien is daar ook een onderzoek voor! polygrafie

label.Geplaatst op 2010-11-12 12:57:50

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren