© 2024 solvo B.V.

Kijkoperatie aan de longen

Hallo ik ben hier voor het eerst mijn naam is an. Binnenkort word ik opgenomen om een v.a.t.s operatie te ondergaan. Vreselijk nerveus ben ik. Is er hier iemand die dat ook heeft mee gemaakt? Wat staat me nou te wachten. Ik heb begrepen dat ik onder algehele narcose zou zijn maar nu kreeg ik te horen dat ik een ruggeprik zou krijgen dat samenwerking met de chirurg belangrijk is en slapen zou ik later(narcose). Het zou een pijnlijke ingreep zijn. Weet iemand hier hoelang ik dat bewust moet meemaken voordat ik in narcose gaat.alvast bedankt.


Hallo Ik ben zelf 36, en zit ook op een telefoontje van mijn arts te wachten...1 dezer dagen...moet ook ik eraan geloven....en weet maar dat ook ik 7 kleuren stront schijt. Ik ben zelf 36 jaar een alleenstaande moedre van 2 meiden (9 en 11 jaar)...en naar de arst ging omdat mijn kortademigheid erger werd. Heb geen last van gehoest of gekuch of slijm. Wel koude handen en voeten en erg moe.

label.Geplaatst op 2005-10-30 20:53:45


Zo ...dat heb ik gehad...en kan je zeggen nu na 5 dagen weer thuis te zijn....en daarvoor ee week ziekenhuis...dat ik toch al weer mezelf aan het worden ben. Maar het erg kl*te gehad heb int ziekenhuis. Dr ging van alles mis....met mijn VATS operatie. Mijn long wilde zich maar niet geheel ontplooien en daardoor moest ik langer blijven dan dat ze nij verteld hadden! Hoewel ik ook een lange periode in mijn achterhoofd had. En nu maar weer wachten. Wachten op de uitslag....4-6 weken gaat dat duren......slopende weken dus.

label.Geplaatst op 2005-11-21 09:35:29

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren