© 2024 solvo B.V.

Last van de volgende symptomen

Hallo ik ben een jongen van 24 jaar en heb sinds een aantal weken last van de volgende symptomen: pijn in mijn benen Kortademigheid verergering naast mijn copd. vermoeidheid spontane hoestprikkel waarna ik een tijdje flink moet hoesten. last van groen geel slijm. bloedstolsels uit de neus en heel af en toe uit de keel al 4 week lang. bijn op de borst zit vaak vast aan de ademhaling. vergergerde piep in de ademhaling. algehele malaise. temeratuurwisseling geen koorts. weet iemand wat dit kan zijn? ik was voor ik dit kreeg verkouden wat niet echt weg ging. maar ik ben ook vorig jaar geopereerd aan mijn knie en heb in mijn voorgeschiedenis trombose gehad. Groetjes Ronny


Al eens overwogen om naar de huisarts te gaan? Hij/zij kent uw medische voorgeschiedenis en kan u een professioneel advies geven, terwijl u op een forum de kans loopt op allerlei amateuristische en onzinnige adviezen. Niet dom doen; ga naar uw huisarts! Hiervoor heeft hij/zij dit beroep gekozen! En voor daarna: beterschap gewenst.

label.Geplaatst op 2010-03-16 21:25:09


Hebt u er al eens over gedacht om naar de huisarts te gaan? Hij/zij kent uw medische geschiedenis en geeft u professioneel advies. Op een forum loopt u grote kans op amateuristische en onzinnige adviezen en op paniekverhalen. Doe niet dom, ga naar uw huisarts; hiervoor heeft hij/zij dit beroep gekozen. En tenslotte: beterschap gewenst.

label.Geplaatst op 2010-03-17 09:59:32


Hebt u er al eens over gedacht om naar de huisarts te gaan? Hij/zij kent uw medische geschiedenis en geeft u professioneel advies. Op een forum loopt u grote kans op amateuristische en onzinnige adviezen en op paniekverhalen. Doe niet dom, ga naar uw huisarts; hiervoor heeft hij/zij dit beroep gekozen. En tenslotte: beterschap gewenst.

label.Geplaatst op 2010-03-17 10:04:52


ik heb zelf een longembolie gehad en als ik zo de symptomen zie zou ik zeggen dat het een embolie kan wezen ga na de huisarts zou ik je aanraden

label.Geplaatst op 2010-03-17 16:45:31

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren