© 2024 solvo B.V.

Longontsteking

Ik heb een vriendin die in Colombia woont en is 24 jaar. Ze had drie weken geleden hoge koorts. Nu lig ze in ziekenhuis met een longontsteking. De doctors zeggen dat het niet zo goed met haar gaat. Ik ken niet al haar simptonen. Mij vraag is kan het dodelijk zijn en wat zijn de kansen voor haar. Wat zit er nog meer achter deze ziekte. Alvast bedank voor het lezen

hey snoopy. je wilde toch weten of longontsteking dodelijk kan zijn? longontsteking kan inderdaad dodelijk zijn, ik heb het zelf ook een keer gehad. bij mij waren ze er gelukkig nog net op tijd bij. als jouw vriendin de juiste medicatie krijgt (o.a. antibioticum) dan zou het nog goed kunnen komen. heel veel succes ermee!

label.Geplaatst op 2003-05-27 16:57:18

Ik heb al twee maal longonsteking gehad als men het goed verzorgt en men heeft het niet te ver laten komen dan is de kans op genezing groot in uitzonderlijke gevallen kan men er aan sterven maar altijd het beste hopen groetjes

label.Geplaatst op 2004-07-06 19:59:21

Naar forum Longziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren